Åhhhhh....

Publicerat i: Allmänt
Tillbaka igen haha. Jag googlade, fíxade och trixade.. Sen så fick jag reda på att bilderna måste vara í några speciella format (vilka har jag redan glömt). Såklart så måste man ha fullverisionen av Fraps för att kunna registrera sig och det har såklart inte jag... Aja ska försöka fixa det men sålänge får ni klara er utan bilder!
 
 
 
 
Tilda
#1 - - thereselionwater:

Hej hej!
Precis du behöver ett annat filformat på bilderna och om du använder dig av fraps så behöver du ha fullversionen. Jag skulle vägleda dig till att ladda ner bandicam. Med bandicam behöver du inte ha fullversionen för att kunna posta bilder i rätt format. Ladda ner bandicam. öppna klicka in på bild- välj sedan format= JPG hög kvalité så ska det funka!
Jag har själv använt mig av bandicam och det formatet för att kunna publicera bilder på min gamla blogg :)
Hoppas det funkar och att du fick hjälp :D